Hufcowy Festiwal Piosenki Patriotycznej

- TERMIN I MIEJSCE WYDARZENIA
Wydarzenie ma formę biwaku, który odbędzie się w terminie 10-11.11.2025r. w Szkole Podstawowej nr 83, al. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 32, 51-160 Wrocław. rejestracja rozpocznie się ok. godz. 16:00, jednak dokładne godziny i harmonogram biwaku będą podane w późniejszym terminie.
- ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia dokonujecie przez formularz: formularz zgłoszeniowy
Zgłoszenia przyjmujemy do soboty 25.10.2025 r.
- PROGRAM
Oczywiście główną atrakcją biwaku jest Hufcowy Festiwal Piosenki Patriotycznej, podczas którego każda jednostka zaprezentuje swoje wykonanie wybranej piosenki patriotycznej. W planie mamy również wyjście na Radosną Paradę Niepodległości i zajęcia w pionach metodycznych. - ZADANIE PRZEDZLOTOWE
Przygotowanie zadania przedbiwakowego – wykonanie piosenki patriotycznej
- W ramach przygotowań do biwaku każde środowisko zobowiązane jest do przygotowania wykonania wybranej piosenki patriotycznej.
- Wybraną piosenkę należy wpisać do pliku piosenki na festiwal
- Piosenki nie mogą się powtarzać w obrębie poszczególnych kategorii (zuchowej i harcerskiej). W przypadku, gdy inna jednostka wcześniej dokonała wyboru danej piosenki, należy wybrać inną. Zaleca się jak najszybsze dokonanie wpisu, aby uniknąć powtórzeń.
- Liczymy na uczciwość uczestników – prosimy o niewprowadzanie zmian w piosenkach wybranych przez inne środowiska.
- Czas wykonania piosenki nie może przekroczyć 5 minut.
- W pliku piosenki na festiwal należy:
a) zamieścić link do tekstu piosenki,
b) zaznaczyć fragment, który będzie wykonywany wspólnie z innymi środowiskami podczas festiwalu,
c) określić formę akompaniamentu, wskazując, czy środowisko:
• potrzebuje pomocy w znalezieniu osób do zagrania podkładu muzycznego, czy
• planuje odtworzyć podkład z głośnika.
- OPŁATY
Warunkiem zakwalifikowania patrolu jest dokonanie wpłaty w kwocie 90 zł od uczestnika. Drużynowi oraz wymagana ilość opiekunów nie wnoszą opłat (1 opiekun na 15 osób; drużynowy również jest opiekunem, wyjątkiem jest drużynowy niepełnoletni). Przyboczni, po weryfikacji w TIPI, płacą 45 zł.
Wpłat należy dokonać na konto Hufca ZHP Wrocław im. Polonii Wrocławskiej
nr konta: 08 1750 0012 0000 0000 4085 5777
tytuł: „DSCz_biwak listopadowy_środowisko_imię i nazwisko”
Wpłat uczestnicy dokonują indywidualnie na podane wyżej konto, maksymalnie do 25.10.2025r.
Zauważcie, że termin wpłat i zgłoszeń jest ten sam. Dlatego też, warto abyście zgłoszenia w jednostkach zrobili krótsze, niż do 25.10., aby wszyscy członkowie waszego patrolu zdążyli dokonać wpłaty w terminie. - LISTA UCZESTNIKÓW
Skan wypełnionej, podpisanej listy uczestników (zgodnej z instrukcją zatwierdzania i rozliczania biwaków i wycieczek) należy wgrać do 26.10.2025r. do folderu, który zostanie wam przesłany wraz z potwierdzeniem zgłoszenia. - KWATERKA
Osobno prowadzimy również zgłoszenia na kwaterkę wydarzenia. Potrzebujemy kilku osób, które byłyby chętne podjąć się tego zadania podczas biwaku.
Do obowiązków kwaterki należy:
– pomóc w przygotowaniu szkoły przed przyjazdem uczestników,
– dbanie o czystość w trakcie biwaku,
– pomoc przy rozkładaniu i zwijaniu zajęć programowych,
– pomoc przy sprzątaniu szkoły po wyjeździe uczestników.
Jeśli macie kogoś w swoim środowisku, kto mógłby chcieć wziąć udział w biwaku w tej roli i w dniu biwaku ma skończone 15 lat, podsyłam wam formularz zgłoszeniowy dla kwaterki. kwaterka – formularz zgloszeniowy
Co ważne, członkowie kwaterki nie jadą na biwak ze swoimi środowiskami, mogą dołączyć do zajęć, jeśli będzie taka możliwość, jednak trzeba liczyć się z tym, że może nie być na to czasu.